Tema: Re: linux skriptukas prideti vartotoja prie grupiu
Autorius: m.k.
Data: 2012-10-22 12:13:08
On 22/10/2012 08:28, Nerijus wrote:

>      Siaip tai visu pirma buvo prasoma "skriptuko", o po to kazkodel
> testuojama terminale?

- O tai sita eilute irasius i terminala, ne tas pats gausis kas paleisti
is skripto failo ? As ne Linux adminas - nezinau. Todel ir klausiu
sitame forume.

>      Siulychiau pasiskaityti ka daro naudojamos komandos, skriptuka
> gerai ishtestuoti. (pvz., adduser blabla bal pakeitus i echo "adduser
> blabla bal") ir tik po to leisti ant servo.

- As ant serverio ir nebandau, o leidziu ant virtualbox instaliuoto Linux'o

>      N. M.
>
>      P. S. Chia zhiuriu labai durna mada pareina. Ka nors Internioto
> platybese radus ishkar "deti" arba "leisti" visai nepasiaishkinus kas te
> per daiktas ir ka jis daro.

- >
>      P. P. S. Chia pastaba nesusijus su shiuo postu, tiesiog man labai
> patinka "adminai" kurie paprasho kokio "pireli ruterio konfigo, kad
> veiktu kazkas" ir po to gauna kazkoki faila, kuris tipo "veikia". :-\
>      Suprantama vienas to failo autorius tezino kiek bekdoru ten
> pasidare ir kokiu. (Telekomas suprantama difoltiniame konfige irgi viena
> bekdora sau pasidaro). Ash tiesiog bijochiau toki daikta naudoti. :-(

- As ne linux adminas, jei buciau adminas matyt neklausciau tokio  matyt
lengvo linux guru adminams klausimo. Matomai ir tu ne adminas nes
atsakymo nezinai, o tik kaskokius "pastebejimus" savo rasai :)