Tema: Re: linux skriptukas prideti vartotoja prie grupiu
Autorius: Nerijus
Data: 2012-10-22 10:28:30
On 2012-10-22 08:52, aspats wrote:

> o kur "done" dingo?

	Siaip tai visu pirma buvo prasoma "skriptuko", o po to kazkodel
testuojama terminale?

	Siulychiau pasiskaityti ka daro naudojamos komandos, skriptuka gerai
ishtestuoti. (pvz., adduser blabla bal pakeitus i echo "adduser blabla
bal") ir tik po to leisti ant servo.

	N. M.

	P. S. Chia zhiuriu labai durna mada pareina. Ka nors Internioto
platybese radus ishkar "deti" arba "leisti" visai nepasiaishkinus kas te
per daiktas ir ka jis daro.

	P. P. S. Chia pastaba nesusijus su shiuo postu, tiesiog man labai
patinka "adminai" kurie paprasho kokio "pireli ruterio konfigo, kad
veiktu kazkas" ir po to gauna kazkoki faila, kuris tipo "veikia". :-\
	Suprantama vienas to failo autorius tezino kiek bekdoru ten pasidare ir
kokiu. (Telekomas suprantama difoltiniame konfige irgi viena bekdora sau
pasidaro). Ash tiesiog bijochiau toki daikta naudoti. :-(