Tema: Re: VBox + Ubuntu Server + shutdown = fail
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-19 13:40:18
Pamiršau paminėti. Tačiau aš tai jau buvau padaręs ir vis tiek nesigavo.

Konkrečiai:

mount /dev/cdrom /media
tada cd į /media
sudo ./VBoxLinuxAdditions.run

Viskas įsidiegė be klaidų.
Problema išliko.

Ubuntu server instaliacija - visiškai default. Vienintelis pakeistas dalykas
standartinės instaliacijos kelyje: openssh serveris paselectintas.

Pabandysiu dar pakaitalioti VBox settingsus. Gal pagelbės chipseto
pakeitimas.

Bet ir tai klausimas ar čia VBOX problema, kai net procesai nesugeba su
shutdown komanda sustoti.

"Rrr"  wrote in message news:jcn69s$up9$1@trimpas.omnitel.net...

Primountink cdrome C:\Program Files\VirtualBox\VBoxGuestAdditions.iso
(instaliacijos diras, ten turi buti sitas iso) ir instaliuok guest OS'e VBOX
toolsus ir draiverius (cd /mnt/cdrom sudo ./install ar pan.), jei to nesi
padares, garantuoju problema issispres, jei nebus per naujas guest OS ir
viskas graziai susimes. :-)