Tema: Re: VBox + Ubuntu Server + shutdown = fail
Autorius: Rrr
Data: 2011-12-19 13:14:04
Primountink cdrome C:\Program Files\VirtualBox\VBoxGuestAdditions.iso
(instaliacijos diras, ten turi buti sitas iso) ir instaliuok guest OS'e VBOX
toolsus ir draiverius (cd /mnt/cdrom sudo ./install ar pan.), jei to nesi
padares, garantuoju problema issispres, jei nebus per naujas guest OS ir
viskas graziai susimes. :-)