Tema: Re: FTP mount folder
Autorius: Paul_
Data: 2011-10-20 18:51:19
Dekui uz pagalba, truputi pasistumejau i prieki
kai:
/dev/sdb5 (yra ntfs diskas - WD640)

padariau:
sudo mount /dev/sdb5 /home/user/FTP/WD640

arba per
sudo gedit /etc/fstab
nukopijavau kitos ntfs particijos eilute, tik pakeisdamas i "/dev/sdb5 /home/user/FTP/WD640" (mountinimo devaisas - mount taskas)

kazka dar praleidau, nes bandydamas jungtis kaip ftp useris gaunu tokia klaida:
Komanda: CWD WD640
Atsakymas: 550 Failed to change directory.
Klaida: Nepavyko gauti aplanku saraso

gal permission'u truksta ir reikia taip daryti?:

sudo chmod -R 777 /home/user/FTP/WD640

O kaip padaryti, kad ftp useriai matytu tik disko FTP direktorijoje (media/WD640/FTP) esanti turini o ne visa WD640 disko turini?