Tema: Re: FTP mount folder
Autorius: Nerijus
Data: 2011-10-19 16:17:34
On 2011-10-18 18:43, Paul_ wrote:
> Trecia karta aiskinu, kad man paciam neaisku.
> Turiu pasikures vsftpd serveri ant naminio PC. Jame pritrukau vietos. Siunciami failai dabar keliauja is arba i mano /home/user/ftp directorija, bet as noriu pakeisti, kad keliautu i kitame diske (isoriniame hdd) esanti kataloga.
> Kaip tai padaryti?

	As tai taip darych:

	Sukurk dar viena direktorija ftp'uje.
	mkdir /home/user/ftp/isorinis

	Ant tos direktorijos primauntink ta savo ishorini diska.

	Sudek reikiamus permisionus, kad ftp galtu skaityt/rasyt i ta
prinauntinta diska. Jei ten koks FAT'as ar NTFS'as tai mauntindamas
uzhdek tokias teises kokiu reikia.

	Galesi matyti ir tai ka dabar turi, o tas isorinis diskas matysis
kitoje direktorijoje. Kur noresi ten desi naujus failus.

	N. M.