Tema: Re: Virtualizacija ir darbas ant Hosto
Autorius: Nerijus
Data: 2011-09-20 14:01:18
	Taigi parashiau jau sprendima. Labai elementarus. Tik brangus. Kaip tik
toks kokio tu nori. Ir aishku naudoja ne NAS, bet SAN, kuris tam ir skirtas.

	N. M.

	P. S. Ar tu nori, kad BUTINAI butu "NAS" ir butinimas ish tinklo?
Shiaip tai yra ir sprendimas zaidziant su NAS, bet daugiau gemorojaus.
Pasiskaityk apie Network Boot.
	P. P. S. Kodel kalbi apie "Bootinimo, metu lokaliam HDD nieko
nevyksta", juk tokioj konfiguracijoj vietiniam kompe disko neturi buti
ishvis.
	P. P. P. S. Ir ishvis prichiom tut kazkokia virtualizacija? Mesk ta
zhodi ish galvos, nes jis chia visai nelimpa. Nereikia tau
virtualizacijos, tau reikia Network But, Network File System ir fsio.
Programkes suksis ant kliento, ir puikiai ishnaudos 3D aparatura. Failai
sedes NAS'e.