Tema: Re: Virtualizacija ir darbas ant Hosto
Autorius: Liu
Data: 2011-09-20 13:04:18

Pagal aprašymą panašaus sprendimo aš ir ieškau.

Keista, kad nėra ko nors tokio primityvaus.
Va kaip aš įsivaizduoju realybėje:

1. Pareinu namo, įsikišu USB falsha ir bootinu.
2. Pasileidžia boot manageris, prisijungia prie LAN'e esančio NAS'o ir
pasitikrina kokie yra galimi OS variantai ir juos pateikia liste į ekraną.
3. Aš pasirenku man reikalinga OS'a ir užbootinu jį.
4. Bootinimo, metu lokaliam HDD nieko nevyksta, visas particijas ir
failus ima tiesiai iš NAS'o
5. Pasileidžia OS ant kompo, susidetektina mano Hardwara ir ji
efektyviai panaudoja.

Kiek žinau dabartiniai virtualizacijos sprendimai kol kas neefektyviai
dirba su naujausiomis versijomis DirectX arba OpenGL.

Liu