Tema: Re: Q: greitas diskas swap'ui - SSD vs VR
Autorius: vytjon
Data: 2011-08-03 19:19:15
On 8/3/2011 11:37 AM, Paulius Zaleckas wrote:

> Jei as gerai supratau, tai beda ta, kad HDD visa vieta uzima kitos
> particijos ir ju neina sumazinti, kad atsirastu vietos swap particijai?
>
> Tokiu atveju siulyciau pasidaryti tiesiog swap faila kurioj nors
> particijoj: http://www.cyberciti.biz/faq/linux-add-a-swap-file-howto/
>
> Ir nieko paildomai nekainuos :)

   Problema ne tai, kad nėra kur swap'o sukurt, o tai, kad (matematinių
skaičiavimų) procesas ne tik visą atmintį pasiima, bet ir į swap'ą
sulenda. Norėtųsi optimizuoti darbą su disku. IMHO galimi variantai:
   a) dėti į sistemą papildomą HDD ir ten sukurti swap skirsnį;
   b) dėti SSD, swap'ą kurti jame ir tikėtis, kad veiks :)

   Taip, žinau, kad teisingiausias sprendimas būtų kompiuteris su daug
daug atminties už daug daug daug pinigų. Deja...