Tema: Re: Q: greitas diskas swap'ui - SSD vs VR
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-08-03 11:37:37
On 08/01/2011 04:43 PM, vytjon wrote:
> Sveiki,
>
> Kur geriau dėti (linux) swap'ą, jeigu skaičiavimo metu atminties
> nebepakanka, o praplėst nėr kur (32 GB max, naujas serveris šiuo metu
> nesvarstomas) - SSD ar Velociraptor?
>
> Kiek pavyko išsigūglint - TRIM funkcija palaikoma naujame kernelyje, bet
> tik ext4 failų sistemai (ar bent aš taip supratau). Apie swap nė žodžio.
> SSD labai bloga idėja, ar kažką praleidau?

Jei as gerai supratau, tai beda ta, kad HDD visa vieta uzima kitos
particijos ir ju neina sumazinti, kad atsirastu vietos swap particijai?

Tokiu atveju siulyciau pasidaryti tiesiog swap faila kurioj nors
particijoj: http://www.cyberciti.biz/faq/linux-add-a-swap-file-howto/

Ir nieko paildomai nekainuos :)