Tema: Re: ttyS1 idomumai
Autorius: CodeC
Data: 2008-06-02 22:32:58
Tomas D. wrote:
> Sekmes paleidinejant :) Galbut bandes esi ? Mane dar domina GPIO valdymas
> per /dev/mem devaisa ir registrus nuskaitant viso 32bit porto info ir
> ishskiriant viena koja. Reik moket pakelt/nuleist lygi ir nuskaityt kokiam
> lygyje stovi, bo butent mano board'ui kitokio GPIO valdymo nera. Reikia
> turet draiveri/moduli priejimui is userspace'o, nes tokio kaip /dev/gpio1 ar
> pan, kaip buna avr32 procuose cia ner.

'bandes' :) pilnai visa sistema su 2.6 kernel + busybox + savo
bootloaderiu ant i.MXL pakures esu:) o gpio nereik per /dev/mem valdyt.
rasyk draiveri specialiai tam devaisui kuri nori valdyti per gpio. is
userspeiso priejima daryk per ioctl. rasyt i/is gpio gali su readl(),
writel(). tik nepamirsk remap'inti porto adreso i vistualu:)
draiveri gali padaryt platform arba koki misc. yra nemazai pavyzdziu
(pvz. LED draiveriai).