Tema: Re: ttyS1 idomumai
Autorius: Tomas D.
Data: 2008-05-31 01:03:10
Sekmes paleidinejant :) Galbut bandes esi ? Mane dar domina GPIO valdymas
per /dev/mem devaisa ir registrus nuskaitant viso 32bit porto info ir
ishskiriant viena koja. Reik moket pakelt/nuleist lygi ir nuskaityt kokiam
lygyje stovi, bo butent mano board'ui kitokio GPIO valdymo nera. Reikia
turet draiveri/moduli priejimui is userspace'o, nes tokio kaip /dev/gpio1 ar
pan, kaip buna avr32 procuose cia ner.