Tema: Re: Mokyklos intranetui
Autorius: Nerijus T
Data: 2010-09-03 11:31:30
google.com/a buvau atsidares pabandymui 500 dezuciu max greiciausiai 2000
Nuosavas mail serveris man lyg solidziau
mokyklom buvo siulomos tariamos intraneto sistemos, seniau TokiWiki(php)
pagrindu, leliau Zope-Plone(python)
Pats nesu giliai isinagrinejes gal vertetu naudoti Moodle virtuali mokymosi
aplinka turi dienyna.
Seip didzioji mokyklu svetainiu dalis kurios is vis turi TVS tai yra Joomla

Nerijus