Tema: Re: Mokyklos intranetui
Autorius: bertas
Data: 2010-09-02 14:39:18
Viską gali turėti, tik pirma pasidomėk, kokią programinę įrangą turi
nupirkęs IPC. Tikrai žinau, kad intraneto sistemą jie nupirko (tebeturiu
seną versiją - wiki pagrindu pakurta).
Iš kitos pusės žiūrint - ką tu vadini intranetu? Labai nekonkretu. Kas
tai tavo manymu? Dienynas? Kažkokia apskaita?
Šiaip iš principo pas mane šitokia sistema dabar intensyviam programavime.