Tema: Re: Desktop OS
Autorius: User
Data: 2010-06-24 11:54:30
On Thu, 24 Jun 2010 11:00:01 +0300
"Audrius R." <info@fotoideja.lt> wrote:

> Praktiškai nieko, tik diegiamų paketų sąrašą. Pabandyk grub'o lange
> paeditint kalnieriaus konfiguraciją bei nuimti "rhgb", kaikuriai
> liaudžiai padėdavo.

O čia tai AČIŪ :) Suveikė! Pirmą kartą pamačiau F13 ant mano senuko.
Nebūčiau pagalvojęs kad rhgb gali tokį grybą pjaut.. Šiaip visad aš tą
nesamonę išjungiu kai jau fedora tvarkingai suinstaliuota.

Gal žinosi ir dar vienos problemos sprendimą - kai F13 pradeda krautis
(vėlgi ant tos pačios mašinos - ant kitų, senesnių mašinų nieko
panašaus nepastebėjau) netikėtai sustingsta. Bandžiau laukti keletą
minučių, jokio skirtumo, tiesiog kabo. Spustelėjus bet kurį mygtuką
(pvz numlock) kraunas toliau porą sekundžių ir vėl sustingsta. Žodžiu,
kad užsikrautų be stabdymų reikia pastoviai numlock spaudinėti :)