Tema: Re: Desktop OS
Autorius: User
Data: 2010-06-23 23:39:02
Va tame ir problema kad "out of the box" nesikuria nei 12 nei 13
fedoros. F12 instaliuotis instaliuojas, netgi leidžia vieną kartą
įsilogint. Po pirmo restart X-ai dar lyg ir bando krautis bet visą
ekraną "šiukšlėm apiberia", t.y. mirga ekranas be jokios pramės, sunku
net nupasakot :)

F13-a net nestartuoja - meta pranešimą: pci 0000:00:00.0: address space
collision. Google randa kažkiek diskusijų kad kažkam lyg ir užsikrauna
linuxas bet lyg ir būna labai nestabilus. Man po to pranešimo tiesiog
"freeze".

Siunčiuos tavo, pasigirsiu vėliau kokie rezultatai. O ką tu ten keitei
toj distribicijoj?