Tema: Re: Naminio srotinio serverio upgreidas. Ar verta?
Autorius: Levas
Data: 2010-05-23 13:53:52
bet jei pas mane veikia sie procesai:

bind9
dhcp
nat
httpd (kokie 10 domeinu, is kuriu du labiau uzkrauti, dinaminiai)
mysql
imap
pop3
exim
spamassassin
ftp (nu sitas tai tik man)
per ji pajungtas 3 skirtingu firmu internetas (viso ~30 kompu) kur tikrai zinau, kad klausosi interneto radio.
ir dar visokio slamsto kur jau neatsimenu
ir aisku baziniai linuxo servisai (cron, ssh ir t.t.)

--
Bye, Levas