Tema: Re: Naminio srotinio serverio upgreidas. Ar verta?
Autorius: Feniksas
Data: 2010-05-21 02:56:01

tikrai tikrai taip, jei naudoji daugiau nei 1 cpu core vienu metu, o as esu tikras, kad naudoji.
mailas sukasi? sukasi. apache? taip. mysql? taip. jau minimum 3, dar tarkim po kelias gijas kiekvienas.

klausimas, ant kiek ten hardware leis, bet pridet apsimoka. skirtumas tarp situ xeon'u bus ~20%, pridejes antra - laimesi 30-50% is akies, galesi pvz padvigubint mysql thread'u skaiciu

> kas nors greičiau veiks. Bet šiuo atveju WWW greičiau veiktų pakeitus ne
> procesorių, o diskus.

nebent yra labai labai db-heavy cms arba simtai i/o, o siaip tai manbau, kad tokis rastingas zmogus, kaip Levas, yra pasidares keshavima i ram mysql, php ir kitu pribombasu, standartineje situacijoje eiliskumas: ram kiekis, cpu, tik tada diskai.