Tema: Re: Mezon + VPN
Autorius: Nerijus
Data: 2010-02-26 12:18:21
On 02/25/2010 03:59 PM, TZ wrote:
> sveikas
>
> dabar pptpd mtu 1450 mru 1450. Palaipsniui buvau nuleides 1400/1000/500
> - jokio efekto.
> connection įvyksta, bet ant RDC, didelio ping lenkiasi.
> Ant kliento dabar mtu 1400. Bandžiau analogiškai kaip ir pptpd - nepadėjo.
>

> Gal galima užvesti ant kelio kaip daromas "do not fragment" ?

	Yra pinge toks parametras - nefragmentuoti paketu. Tai uzhdejus
atitinkama paketo dydi, jis arba praeis iki tikslo serverio, arba ji
"atmush" ruteris kuris del MTU apribojimo negali tokio dydzio paketo
persiusti toliau. Tokiu budu suzhinosi koks realus "linijos" iki tikslo
serverio minimalus MTU. Uzhdesi savo kortoje toki MTU, ir tipo niekas
niekada daugiau nefragmentuos tavo paketu. Galgi tai ishspres tavo problema.

	N. M.