Tema: Re: Mezon + VPN
Autorius: TZ
Data: 2010-02-25 20:55:17
Aišku. Sėkmės egzuose.
Mažu pačiam paskaičius ir mažiau klausimų kiltų :)

Linkomanijoj ar rutracker.org  yra  Network+,  LPIC 1,2 dalys
Bet jei realybėje jau turi praktikos darbe tai toks bevertis laiko
gaišimas. Nors medžiaga ir video, bet viskas kaip jau ir aišku būna.

anyway, vienu metu šiandien iš pirmo karto prisijungiau pptp, ir net
daėjo iki RDC autentifikavimo ir vėl nulūžo.

Tai kaip suprantu nėra reikalo šiknoj ieškoti razinkų.
Darysim OpenVPN multiclient.