Tema: Re: mssql2000 to myssql
Autorius: Nerijus
Data: 2010-02-23 10:46:33
On 02/22/2010 10:31 PM, Marius Kr. wrote:

> priemones jau radau. Tik dar neišbandžiau :)
> naujasis phpadmin tipo turi importą iš xls ir pan. O man ten tik
> lenteles tereikės perkelt, po to pildymą paleist ant OO Database.
> Tiesa gal yra kas nors geresnio nei OO ?
> Žinoma be programavimo :)

	Kaip supratau trigeriu ir proceduru nera. Tai ko tada tiesiai
isheksportavus i tekstini failiuka insertu pavidalu ir ta pati skripta
paleidus ant kito servo neveikia?
	Ka reishkia "perkelia tik dali lenteliu"? Gi isheksportuoji i tekstini
faila, patikrini ar viskas ten yra. Tada ta pati vykdai ant naujo servo.
Jei kokia klaida - matai ir taisai.
	Ash asmenishkai tai nepasitikechiau visokiais tarpininkais (tipo
ekseliais, nes jis bus naudojamas kaip supratau?) ir programkem. Nu bet
chia kiekvieno asmeniniai isitikinimai gal labiau.

	N. M.