Tema: Re: mssql2000 to myssql
Autorius: Tadas
Data: 2010-02-21 02:17:03
a pox sedziu alu geriu tai placiau aprasysiu :)
beda atsiranda tada, kai baze kreitinta po win- kokiu tai budu isivelia
bjaurastis "ms graph" jeigu tokia baze iskrauta/sukrausi po nixais
didele tikimybe, kad nustos veikti grafikai raportuose ir nesvarbu, kad
turi nujausia ir kruciausia ms office kompe kuriame ji trauki. nors tai
gal ir neaktualu tavo atveju.