Tema: Re: Kaip suorganizuoti toki tuneli
Autorius: Nerijus
Data: 2010-02-10 11:45:47
	Tai o jis kartais ne mokamas? O shiaip tai putyje irgi viskas (kai
zhinai ka, kur ir kaip daryt) lengva ir pasidaro per 2 min. :-)

	N. M.

	P. S. Kas man patinka ssh tunelij, tai jo paprastumas. Nes nereikia
nieko papildomai instaliuoti ir konfiguruoti. SSH tai bet kokiam kompe
padifoltu pirmas dalykas kas pakuriama. :-)