Tema: Re: Kaip suorganizuoti toki tuneli
Autorius: Nerijus
Data: 2010-02-10 10:12:09
On 02/09/2010 07:04 PM, Levas wrote:
> ssh tai pas linuxus yra. Man reikia "grazaus" windozinio utilito pas klientus ir tekstinio griezto daiGciuko pas linuxus.

	Ash asmenishkai tai naudoju "Grazhu wimdauzini putty" tuneliui
pasidaryt ir po to grazhu windauzini Remote Desktop i localhost:50001
kazkas tokio. Manau normaliai sukonfiguravus, ir buhalteris galetu tas
dvi programkes paleisti reikiama tvarka ir suvesti du passwordus.
	Ir kaip jau chia kazkas ishsireishke, negaletu jaustis kaip imones
vietiniam tinkle, jei butu tulinamas tik vienas vienintelis portas.

	N. M.