Tema: Re: Kaip Linuxe savo vartotojui daugiau teisi
Autorius: padugne
Data: 2009-11-02 22:28:19
On Mon, 02 Nov 2009 22:12:24 +0200, NicMC wrote:

> O vat nuo šitos vietos pradedu nebesutikt. Pats esu slackwaro draugas ir
> "sudo mc" yra geriausia komanda, bet tai nereikia žmogui sakyt kaip jam
> ką editint. Nu nori jis rankomis - jo teisė, man irgi rankomis
> patinka... Deja, neviską....

Sutinku, slakas geras daiktas, as pats iki ubuntu degradavau tik is
tingumo :)
Bet kolega aiskiai parase, kad nenori buti profesionalu ir jam is esmes
neidomu kas kaip ir kodel, jam reikia kad veiktu. O tokiu atveju
nesuprantamas tasymasis su serveriniu variantu is kurio velgi daromas
desktopas. Tai kodel iskart nepaemus pilnai sutvarkyto desktopo? Juk cia
ne kokios fortkes kur worksteshine dirbtinai apribotas funkcionalumas tam
kad parduot brangu serveri.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?