Tema: Re: Kaip Linuxe savo vartotojui daugiau teisi
Autorius: padugne
Data: 2009-11-01 21:59:45
On Sun, 01 Nov 2009 21:27:53 +0200, bullka wrote:

> Taip. Man butent to ir reikejo: rasymo teisemis grafineje aplinkoje
> atsidaryti bet kuri faila. Ir nesupratau, kaip grafineje aplinkoje
> "sudo" parasyti, pries spaudziant ant ikonkes.

Tai jau radai. Dar galima tam tikrom programom suteikt teise. Bet kita
vertus, normalioje distribucijoje "atsidarinet" "bet kurio failo"
paprastai neprireikia. Ipac jei "nepretenduoji buti profesionalu".

O jei reikia, tai paprastai zenklas, kad bandai lauztis pro langa kai
salia praviros durys.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?