Tema: Re: LG OLED55CX
Autorius: Stork
Data: 2021-02-25 16:20:18
Apie tobulai pilką juodą? Tai teisingai ir parašė-pilka ir lieka tik pilka
bet ne juoda... Nesvarbu ką tu išjungsi... Nu nebent televizorių :-)
Pas mane TV niekad neužstatau pievų. Viskas pagal Icetom rekomendacijas. Ir
LCD naktį taip matosi, kad tik aklas nematytų.

"tranzoo"  parašė naujienų news:s17hpf$dge$1@news.omnitel.net...

o tu skaitei ka rasiau? ka zhiniukas rase? panasu, kad nelabai tik
plesai maikes bereikalo.