Tema: Re: LG OLED55CX
Autorius: RaR
Data: 2020-12-02 18:12:52
Kategoriškumas - debilizmo požymis. Jeigu OLED būtų vienareikšmiškai
geriau už visus kitus dabartinius ekranus, nebūtų kitokių tos pačios
įstrižainės TV, kainuojančių tiek pat ar daugiau. Realybėje, tai OLED
irgi turi savo trūkumų - jeigu jų nepastebi žiūrėdamas į TV, pažiūrėk
profesionalų apžvalgas, jie labai aiškiai juos parodo.