Tema: Re: media playeris prie tv - ?
Autorius: dz
Data: 2021-02-08 14:45:35
ai nu jo biski nusisnekejau su klausimu:), bet vistiek idomu ar viskas buna
ok jei tarp media playerio ir tv iterpi resiveri, kiek matau aplinkoj tai
nieks nenaudoja normalaus garso ziurint filmus tai jungia playeri tiesiai
prie tv, tai zodziu neturiu kur patikrint:)

kitas klausimas dar pakilo, tie Qnap ar kito brando kilmingesni NAS moka tik
streamint faila ir teliko playeri per dlna ar veikia patys kaip playeriai ir
jungiasi per hdmi prie resiverio ar tv? Dabar naudoju senuka wdclaud NAS tai
tas tik per dlna ir truputi lagina viskas.

"Kesha"  wrote in message news:rvqul5$o8k$1@news.omnitel.net...

dz wrote :
> O tai sita zidoo kaip jungi prie sietemos?
>
> Man reik kad per hdmi prie resiverio jungtusi, o resiveris jau prie
> teliko...nes kilmingas Pioneer BD ir media grotuvas jau labai pavarges...

tai kad visi tie pleyer'iai jungiasi per hdmi...