Tema: Re: media playeris prie tv - ?
Autorius: dz
Data: 2021-02-08 10:08:34
O tai sita zidoo kaip jungi prie sietemos?

Man reik kad per hdmi prie resiverio jungtusi, o resiveris jau prie
teliko...nes kilmingas Pioneer BD ir media grotuvas jau labai pavarges...

On 2021-01-25 20:46, Spakainas wrote:
> Ahoy,
> ką naudojat filmų rodymui prie tv?

Jei nori pagal fenghui standartus, tada Shield PRO arba Zidoo Z9S/Z10:

https://www.zidoo.tv/Product/index/model/Z9S/target/2INlOr7QH%2B1KKmVViAFMcQ%3D%3D.html

https://www.zidoo.tv/Product/index/model/Z10/target/7kv1voas1D1KKmVViAFMcQ%3D%3D.html

Shield bus geriau, jei dar ir kažką ant Androido žaist kontrolerį
pasijungęs norėsi, o jei tik filmams, youtubui ir kitoms IP TV, tai
Zidoo liuks.

Aš naudoju Z9S, bet jei nori įdėt HDD, tai imk Z10. Na bet aš irgi
nelabai matau prasmės iš media grotuvo daryti dar ir NAS imitaciją, tai
jokių HDD pajungimų nenaudoju. Kita vertus, gali Z9S paimt ir pajungt
ten išorinį USB ar eSATA diska, nes lygtais net eSATA to SATA adapteris
disko pajungimui komplekte buvo.

Ten tik niuansas su Netflixais gali būti, nes jiems reikia oficialios
sertifikacijos, o Zidoo tai abejoju ar ją turi. Nesidomėjau.

Šiaip, ROM'as jau išdrožtas, dirba super stabiliai, paskutinį kartą su
kokiu nors bug'u susidūriau gal prieš metus. Dabar tiesiog įjungi ir
veikia, kaip koks senas geras Mede8er.

Pirkau Ali oficialiame Zidoo store:

https://zidoo.aliexpress.com/store/1930287

Aišku, dabar jau šitų modelių čia nenupirksi, nes parduoda naujus Z9X ir
Z10PRO už brangiau, bet gal kur kitur dar jų liko. Nes media plejerių
pasaulyje "naujausias modelis" ne visada yra teisingiausias
pasirinkimas. Nors jei nebijai pirmus metus pabūti beta testeriu, tai
galima ir naujausią... :)

Kainų palyginimui ir lietuviškiems aprašymams paskaityti galima čia užsukt:

http://hdmedia.lt/?zidoo,201