Tema: Re: teliaplay per TV
Autorius: Spakainas
Data: 2020-12-30 15:31:40
Nei aš ten žinau kas tas iEdem nei noriu užsiimt piratavimais. Man
reikia kad veiktų ir būtų patogu naudotis. Telia su priedėliu ir savo
pulteliu mane pilnai tenkina.
Iptv per atskirą appsą (bandyta GO3) man nepatiko.
+dvim keli eurai per mėn už patogumą ir greitį man yra priimtina kaina.
Žinoma, jeigu siūlytų pigiau - neatsisakyčiau.