Tema: Re: teliaplay per TV
Autorius: Saulius
Data: 2020-12-30 10:31:18
On 2020-12-29 22:18, Ramas wrote:
> norima per tv ziureti teliaplay. Paprastas androidinis tv rodys? Galima
> ten telios programele is googleplay instaliuoti ar yra niuansu?
> TV dar nenupirktas.

   Kaip jau sakė, programėlės nėra. Man tenka leisti iš kompo naršyklės
per chromecast'ą. Kompe ieškoti su klaviatūra daug patogiau.

   O kodėl Teliaplay, kuris yra (kaip čia švelniai pasakius) kažkoks
"kastratas". Pavyzdžiui, LNK šeimos kanalų išvis nerodo su pasiaiškinimu
"Per „Telia Play“ retransliuojamo LNK kanalų („LNK“, „BTV“, „TV1“, „Info
TV“ ir „2TV“) turinio valdytojai nesuteikia teisių rodyti turinio
internetu". Įrašai irgi ten ar pora dienų ar kiek (bandžiau ORT
Kas/Kur/Kada sekmadienio įrašo pažiūrėti, ir jau nebėra - teko Youtube
ieškoti...

   Saulius