Tema: Re: Televizorių 55" „programiniai priedaaeKAnCBhciBqaWUgbmF1ZGluZ2k/
Autorius: Julius
Data: 2018-12-09 17:47:40
Ramaas <ner@mei.lo> Wrote in message:

> Nu netraukia mane tos plazmos nors tu ka ir viskas. Atsiliepimuose man
> siūlomo ekrano ryškumas yra išgirtas, taipat spalvos, tik minusas kampas
> laipsniais mažokas, bet kai jo nesiruošiu aukštai kabint ir žiūrėt iš
> sofos tolimojo kampo bus gerai. Kas dėl jo šviesos iš 3 pusių ten irgi
> visiem ji patiko ir ne vienam aprašyme.
>
> Visi juk žinome, kad visi telikai nebrangūs yra biudžetiniai
> (vidutiniokai) ar tu samsung artu soni ar LG ir.t.t. Aš turiu Philipsą
> mažesnio ekrano ir žinau jo puikų vaizdą jau metų 7 jo ekranas 53cm.
> [...]

Jei tave tenkina tavo turimas filipsas pirktas prie 7 metus, tai
 tavo supratimas apie vaizdov kokybę gana lėkštas. Aš panašiu
 laiku buvau ir gi suviliotas akcijos, ir  nupirkęs internetu
 filipsą jau kitą dieną templiau atgal pardavėjui ir išmainiau ant
 mažesnės istrižainės Sony su damoka, nes filpsas rodė tragiškai,
 o apie meniu tai net šnekėt nedera. Tuo metu sonys rodė puikiai,
 kol po pusmečio neatsirado panasiaus plazma. Tada ir sonys
 pradėjo rodyti baisiai. Net negaliu įsivaizduoti, kaip būtu tada
 atrodęs santykis filipsas-panasius.
O tau svarbu dabar ko daugiau m2 ekrano už ko mažiau €. Progresas
 vienok...

--
Storas