Tema: Re: Televizorių 55" „programiniai priedai“ ar jie naudingi?
Autorius: Caponi
Data: 2018-12-03 17:02:27
Smalsumo dėlei pabandžiau - man 22 gaunasi :-)

O jei rimtai, tai jei tave domina daikto specifikacijos, tai jų tikrai
ne įvairaus plauko eshopuose ieškot reikia. Tai pirma. O antra, jei jau
klausi nuomonės, tai tada būk malonus, pasistenk ir išgirst kas sakoma,
o ne savo tiesas užsispyręs įrodinėk.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/