Tema: Re: AndroidTV box dovanai
Autorius: DGS
Data: 2018-11-24 21:10:15
Prie to, kad NAS'e sedi PLEX serveris, o ant MiBox sedi app. Ir draugauja tarpusavyje. O kaip minejau, niekas hardwariskai nebesugeba dekoduot aukstesnes raiskos video. Nei external, nei internal playeriai :( Nei is tinklo, nei is usb, nei is vidines atminties.
Internete nemazai besiskundzianciu sia beda, bet, kiek supratau, tai randomu box'ai gliucina. Vat ir xz kiek metu praeis, kol Xiaomi tai pafixins, su ju tempais...

"Sniegas"  parašė naujienų news:pt99p5$9p3$1@trimpas.omnitel.net...

O prie ko NAS ir MI box? Žiūrėk per Mi box kokį plejerį, kam ten NAS
turi dar transkoduoti? BX plejeris puikiai rodo 4K filmukus - mkv, ir m2ts