Tema: Re: AndroidTV box dovanai
Autorius: DGS
Data: 2018-11-22 21:38:53
As dovanot ta daigta noriu. Sau Shielda po biski brandinu, jei iki 'subrendimo' MiBox nesutvarkys normaliai, reiks jamt.
O Stickai ir Castai nelabai tinka del nepakankamai pilnavercio funkcionalumo.

"Kesha"  parašė naujienų news:pt5jh3$e7d$1@trimpas.omnitel.net...

DGS formulated the question :
> Sveiki,
> Gal galit pasiulyt koki nors box su AndroidTV ir mazai bedu, t.y. savalaikiai
> atnaujinimai, mazai gliuku ir pan. Nesiulyti Nvidia Shield (per brangus) ir
> MiBox3 (turiu, pas mane kazkodel hardwarini decodinima vienas update'as
> supiso, sekantis sutvarke, o dar sekantis vel supiso. O update'ai pareina kas
> pusmeti ar reciau) - nebepasitikiu. Kaip tik BlackFriday ant nosies, gal ka
> su nuolaida pavyktu paimt. Bandziau reviewus skaityt, bet kad kiekvienas
> saitas vis skirtingus boxus siulo, pasimeciau jau :(
>
> Dekui

shield brungu, mibox turi, tai belieka fire stickas arba
chromecastas...