Tema: Re: 4G + IPTV
Autorius: amenox
Data: 2018-11-08 15:21:43
Tai jeigu naudojamsi tik su Android'ais ir jie neseni tada Chromecast manau
butų tinkamas. Iš kitos pusės miracast jau daugelis TV palaiko, gal nieko ir
nereik pirkt. Įsijunk telefe cast prie display setingsų ir pažiūrėk, aš
namie aplink pastoviai Samsung TV matau kai skanuoju. O dėl androidinių
tvbox tai kažkaip perdegiau jau, yra va sprendimas, kaip ir veikia kol kas
tai ir nesuku galvos.

"Saulius74901"  wrote in message news:ps1cfu$epo$1@trimpas.omnitel.net...

Dėkui už info, dar klausimėlis:
O kurie andoidiniai būtų ne probleminiai?