Tema: Re: 4G + IPTV
Autorius: amenox
Data: 2018-11-08 13:14:47
Microsoft Wireless Display Adapter, ėmiau šitą nes norėjau kad su mano Lumia
mobilke dirbtų. Kiek bandžiau dauguma Androidų irgi sėkmingai dirba, dėl
Chromecast nesu tikras ką jis ten palaiko. Ėmiau Amazone nenaują originalų,
bo kažkaip skaičiau kad kinietiški persikraudinėja ilgiau panaudojus,
perkaista ar kažkaip. Su originalu tokių bėdų nepastabėjau, tai tiek.

"Saulius74901"  wrote in message news:ps139o$6v6$1@trimpas.omnitel.net...

Pas per MS adapteris, nes mano senelis WD TV irgi nieko išmanaus nemoka