Tema: Re: Pagelbos del iptv
Autorius: no
Data: 2018-09-26 18:25:50
viskas ok del nesikrovimo, buvo atjungtas wifi tuo momentu, man labiau
rupejo, kas apskritai cia per daiktas

"GS"  wrote in message news:poe3sp$br4$1@trimpas.omnitel.net...

Hardwaras neblogas, tik kiek senstelėjęs, padarytas ant STiH207
procesoriaus. Tai ne androidinė dėžutė. Turi taip vadinamą "vidinį
portalą", kuris leidžia tą dėžutę naudoti userio reikmėms nepriklausomai
nuo IPTV provaiderio, bet ten viskas gana skurdu ir outdated. Pagrindinė
dėžutės paskirtis yra darbas su portalu (a la per web užkraunama
aplinka), kuris pasikrauna iš operatoriaus serverio. Šiuo atveju
portalas turi krautis iš mag.nits.lt, bet dėl kažkokių priežasčių
nesikrauna - gal imtuvas neturi autorizacijos teisių.