Tema: Re: Pagelbos del iptv
Autorius: no
Data: 2018-09-26 18:21:45
man patiko, kad ziurint, perjunginejant kanalus, viskas pakankamai stabilu.
dabar (ypac del sporto) naudoju torrent-tv.ru, tai 80-90% laiko daug maz
viskas ok, bet visokiu uzp*sanciu momentu buna (kaip retesniu kanalu
atsiradimas ir netiketas dingimas, arba prastai veikai noxbit, ace stream,
t.y. viena diena veikia, kita neveikia, reikia ieskoti, kokiu budu ziureti
ir panasiai). todel labai ieskau patikimesnio varianto ir jei netycia servai
stovi Lietuvoje, gal bus ir patikimumas. nzn, tik garsiai mastau :)

p.s. is interfeiso matau, kad ta MAG (ir kazkuri iptv) naudoja kabokai
transliuoti sporta ir kiek matau, tai buna labai stabilu - noriu ir as :)

"Sunday"  wrote in message news:podd1h$p8t$1@trimpas.omnitel.net...

O kam tau lietuviu? Ar tau aktualus lietuviski shudkanaliai?