Tema: Re: MAG 254 W1 vs MAG 322
Autorius: Sniegas
Data: 2018-03-18 21:06:55
Klysti, D-Michael portal yra visai kitas portalas ir tarp jų bendro tik
tiek, kad iš mymagic.tv portalo galima įeiti į D-Michael portalą. Na, ir
dar išvaizda panaši. Bet tiekėjai čia visai kiti abiejų portalų.
Nežinau, apie ką kalbi sakydamas "Источник стрима всем известный торрент
тв + портал от dmichael." O veikia tikrai stabiliai, SD vaizdas eina be
jokio trūktelėjimo porą - trejetą valandų, kol kokį filmą žiūriu, HD
vaizdas kartais, į valandą vieną kartą trūkteli, bet čia greičiausiai
bus interneto bėda, ne tiekėjo. Aš kai įsigijau MAG stb testavau gal
kokius 8 portalus, ir mymagic ėjo geriausiai iš visų testuotų, todėl ir
pasilikau su juo.