Tema: Re: MAG 254 W1 vs MAG 322
Autorius: Sniegas
Data: 2018-03-17 22:20:18
Pas mane kaip tik ViginMedia, bet veikia normaliai. 55 mbps provaideris
duoda. Patikrinsiu dabar greitį, šeštadienio vakarą. Routerio imti
negaliu, nes jis paprasčiausiai neveiks. Nes situacija tokia, kad ne aš
interneto abonentas, ir aš už jį nemoku, man tik leidžia prisijungti už
tą pačią nuomos kainą, papildomai prie nuomos už internetą nemoku, todėl
ir eksperimentų su routeriu daryti negaliu.