Tema: Re: MAG 254
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-04 21:06:18
kaip tycia man netinkamiausia versija papuole:
254 paprastas - galima jam rast usb wifi ac (5gHz) adapteriu (viena is ju
turiu)
254w1 - turi wifi adapteri kuris mano nelaimei palaiko tik 2.4gHz, prie 5gHz
neprijungsi jo, jam ir netinka jokie usb wifi
254w2 - turi wifi gali jungtis prie bet ko
zodziu namie stovi sky internetas kuris visiskai nevalina ant 2.4gHz, t.y.
viena minute jis sukasi 5mbps greiciu o kai uzbanguoja tai ir ~30Mbps
(3MB/s), na ir pastoviai jis toks nestabilus, visi devaisai kurie kabo ant
5gHz sukasi kaip bite ir greitis buna 30-70Mbps, vidutiniskai ~55Mbps buna
greitis
tai dar pasniuktinesiu internete ar imanoma ka paburt su ta prakeikta w1
versija