Tema: Re: MAG 254
Autorius: Sniegas
Data: 2018-03-02 23:23:22
Aš tik iš tamstos ir sužinojau apie emigrantas.tv. Dabar užsiregistravau
ten, bet nerandu, kaip galima būtų juos per MAG žiūrėti? Paprašiau
pagalbos. Šiaip man ir mymagic.tv užtenka, ten viskas daug maž normaliai
eina. Viskas yra, ko man reikia. Aš žiūriu vokiečių de tnt comedy ir de
syfy. O žiūrėti lietuvišką tv - ką aš žinau, mano nuomone tai
mazochizmas. Nieko jie gero nerodo ir negali parodyti.