Tema: Re: Re:SONY KD-55XE8...?
Autorius: Unknown
Data: 2018-02-22 21:29:19
Cia jau nuo pirkejo priklauso kas jam svarbiau - vaizdo kokybe ar
 istrizaine :-)

As XD7505 nesirinkciau, nes jei XE85 prasciau atkuria juoda spalva
 uz XE9005, tai XD75 dar zymiai prasciau uz XE85 (be to XD - 2016
 metu modelis ir jo kaina matau ~1350 - dar didesnis skirtumas nuo
 minetu 900).
Be to pats siulei OLED kaip alternatyva, tai XD75 bus kokiu
 sviesmeciu nutoles nuo jo pagal vaizdo kokybe.

Zodziu mano asmenine subjektyvi nuomone:
Sony A1 - puikiai
XE93 / XE94 - labai gerai
XE90 - gerai
XE85 - patenkinamai
Viso kito arba nepirkti arba kai kokybe - neesminis faktorius
 (arba kai reikia mazesnes istrizaines, nei "55 kur XE tiesiog
 nera)