Tema: Re: Re:SONY KD-55XE8...?
Autorius: pininfarina
Data: 2018-02-22 19:58:20
O aš už papildomus ~300€ mieliau rinkčiausi 65XD7505

"Unknown"  wrote in message news:p6mr9o$4h7$1@trimpas.omnitel.net...

Pagal
https://www.rtings.com/tv/tools/compare/sony-x800e-vs-sony-x850e/435/423
turetu but aisku, kad geriau rinktis XE85, o ne XE80
Realiai ekrana perpaisys 120 kartu per sekunde, o tie 800 ir 1000
Hz greiciau marketinginis bullshit, nei realiai kazka
parodo.

Budamas tavo vietoj pataupyciau iki 1240,- (tokia matau maziausia
kaina LT eshop'e) ir imciau 55XE9005, kuris daugely review
giriamas ir uz XE85 bus juntamai geresnis (turi local
dimming'a)