Tema: Re: Internetinio radijo imtuvas?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-02 19:55:29
Na, aš telefone turiu tą TuneIn. Viskas kaip ir nieko, bet labai ribota
programa, bent jau mano akimis žiūrint, ir negroja Lietuvos radijo, rašo
stream nepalaikomas. Kažkaip nerandu ten kaip įrašyti stoties url. Aš
per Chromecast leidžiu į kolonėles, groja normaliai, nemokamas, ne
bandomoji versija, šiaip viskas ok, būna kelias dienas groja Lietų, bet
kartais reikia per naują paleisti, bet čia turbūt Chromecast kaltas, ar
routeris ryšį nutraukia. Ir daugiau stočių yra, kur rašo stream not
supported.