Tema: Re: Internetinio radijo imtuvas?
Autorius: Icetom
Data: 2017-12-02 16:58:32
Atsiprašau, atrodo, kad TuneIn nukonkuravo (?) vTuner:
http://www.avsforum.com/forum/90-receivers-amps-processors/2858130-vtuner-all-internet-radio-gone-2017-receivers.html

Bet tai nematau problemos, nes appsas nebūtinas, i-radijai paleisti AV
resiveryje. Pvz.:
http://manuals.denon.com/AVRX6300H/EU/EN/GFNFSYynundhlg.php
http://manuals.denon.com/AVRX6300H/EU/EN/GFNFSYdrhiyfhj.php

Man asmeniškai, tai nepatiko kaip veikė vTuner paslauga. Tai grodavo, tai
pakibdavo, tai vėl kas (bet gal čia tik mano Denon blogai realizuota buvo ir
naujesniuose modeliuose buvo sutvarkyta). Būtų įdomu pabandyti kaip TuneIn
atveju viskas veikia.

"70005"  parašė naujienų news:ovue0o$ou9$1@trimpas.omnitel.net...

"Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message
> Visi pagrindiniai AV resiverių gamintojai iki šiol naudojosi tokio
> "vtuner" paslaugomis, matyt tas pats tiekėjas pagrindinę plokštę ar pan.
> tiekia visiems gamintojams.
> http://www.vtuner.com/

Čia jau minėjo tą vtuner, bet jis lyg skirtas ne galutiniams naudotojams, o
gamintojams, tad nelabai supratau, kaip galiu tuo pasinaudoti.

> Dabar turbūt nebėra jau AV resiverių be BT garso įrenginių palaikymo? Tai
> visada galima paduoti iš telefono ar planšetės norimą muziką.

Ne sprendimas.