Tema: Re: Pagal Jurgį ir kepurė
Autorius: Haris
Data: 2017-11-22 16:17:09
Girdejau, kad Xiaomi suinstaliavus nerodo tu programu pagrindiniame
lange. Reikia ieskoti, t.y. nepasidesi patogiai. Nebandziau.
Jei nezaidi, tai kam brangus. Visi veza. Tik xiaoni kokybiskas. As
bandziau X96, x96 mini, v9, M8SPro+. Skirtumo praktiskai nera, tik po
androidu 7, su pele sunku istrinti ka nors. pvz acounta.