Tema: Re: Pagal Jurgį ir kepurė
Autorius: tranzoo
Data: 2017-11-17 08:18:59
ir taip ir ne.

taip, jei sitas variantas turi daugiau nei pakankamai sugebejimu daryti tai,
ka planuoji daryt
ne - jei atvirksciai.

as apie tai, kad pigesni daiktai daznaiusiai ne tik kad neturi navarotu, bet
ir seip buna silpnesni, etc.

labai geras pavyzdys - televizoriai - jei gera panele - butinai prikista
zaislu ir varpeliu, ir esi priverstas moketi kruvas uz tai, kuom visai
nesinaudosi.